Ráno vstanu, něco bych sněd.

Řítím se k ledničce, něco bych sněd.

Lednička poví mi plnými ústy,

NAPIJ SE VODY, HOVADO TLUSTÝ !!!

Dieta ala Paris Hilton

12. února 2009 v 21:25 | marsikisska |  Anorexia

Jezte, ale přitom hubněte jako hvězdy.Je léto a to je období, kdy své nožky přestanete ukrývat v dlouhých kalhotách, oblečete si bikiny, ale taky si užíváte různé festivaly, grilování a pikniky. A večery, které raději trávíte s kamarády na zahrádce u piva než v posilovně. Takže je zapotřebí dodržovat dietní plán. Ale nebojte se, nebudete držet hladovku..

Jenom si budete hlídat, abyste za den nespořádali víc než 1500 kcal, a pokud nebudete moc podvádět, měli byste zůstat na své váze, ale navíc by se vám mohlo povést i zhubnout! Podobně jako některým celebritám...

Snídaně 350 kcal

>> fazole v tomatové omáčce na celo­zrnném toastu (dva plátky)
>> dvě míchaná vajíčka s grilovanými rajčaty a okurkou
>> čerstvé ovoce s probiotickým jogurtem n dva celozrnné toasty s arašídovým máslem a nakrájeným banánem (tuhle anglicko-americkou pochoutku si přímo zamilujete)
>> ovocný salát s oříšky (banán, borůvky nebo maliny, semínka, oříšky, vše zalít bílým jogurtem s živými kulturami)

Když si ji kupujete

>> jeden bagel s nízkotučným sýrem a kelímek pomerančového freshe

Oběd 400 kcal

>> velkou bramboru pečenou v alobalu se sýrem cottage, ananas a jedno jablko
>> 90 g sýrového salátu s čerstvou zeleninou
>> pitta chléb plněný šunkou a zeleninovým salátem
>> těstovinový salát s krevetami, ku­kuřicí a lžící jogurtové zálivky
>> čtyři ovesné chlebíčky se smetanovým sýrem, uzeným lososem a okurkou

Když si ho kupujete

>> čerstvou celozrnnou bagetu plněnou šunkou a zeleninou a k tomu jablko nebo malou krabičku s pár kousky suši

Večeře 450 kcal

>> špagety s tomatovou omáčkou se lžící strouhaného sýra
>> salát z velkých červených fazolí, špenátu, oliv a zeleniny
>> steak z lososa, dušená zelenina a malá porce rýže (nejlépe tmavé)
>> velkou misku zeleninové polévky a k tomu celozrnný rohlík
>> kuřecí prsa s res­tovanou zeleninou a zálivka z pesta

Když si ji kupujete

>> jednu čtvrtku pizzy a k tomu čerstvý zeleninový salát nebo kuřecí kebab s pitta chlebem a salátem

Svačina: 2x 150 lcal denně

>> jeden velký banán
>> polévkovou lžíci humusu a k tomu krájenou zeleninu
>> dvě malé celozrnné sušenky, bez polevy a náplně
>> hrstku nesolených, přírodních oříšků a rozinek
>> jednu skleničku vína nebo láhev piva (tuto svačinku si ovšem dopřejte jen výjimečně!)
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama